Jógagyakorlatok 5.

Haladjunk tovább a gyakorlatsorral. A szívcsakra harmonizálását, erősítését lehet elérni a teveállással (Usztrászana).

Kivitelezése: térdelj le, a lábujjaid lehetőleg ne legyenek behajlítva. Aztán óvatosan dőlj hátrafelé, és a kezeddel próbáld meg elérni a sarkadat. Ne erőltesd, ha nem sikerül elsőre, másodikra, stb…mindig egy picit próbálj csak hátrébb menni. Ha esetleg eléred a sarkad, a kezeddel meg tudsz rajta támaszkodni. 5-30 mp-ig maradj így, vagy mondjuk, 5 mély lélegzetvételig, aztán óvatosan vidd vissza a törzsed egyenes állásba. Még 1x megismételhető a gyakorlat, ha lazítottál egy kicsit az előző után.

Usztrászana

Usztrászana

Folytatás:

Jógagyakorlatok 6.

Előzmény:

Jógagyakorlatok – 1.
Jógagyakorlatok 2.
Jógagyakorlatok 3.
Jógagyakorlatok 4.

Print Friendly, PDF & Email

Hozzászólások

Jógagyakorlatok 5. — 1 hozzászólás

  1. Pingback: Jógagyakorlatok 4. | www.polirobert.huwww.polirobert.hu

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.